Müügitingimused
Veebipoe Kartulipakk (edaspidi Veebipood) omanik on Kopka Tech OÜ (registrikood 17141727) (edaspidi Ettevõte), asukohaga Raudrohu tn 31-1 Tõrvandi alevik, Kambja vald Tartumaa 61715.
Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo
Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.
Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Kõik veebipoes müüdavate kaupade hinnad on eurodes.
Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.
Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.
Üldtingimused
Tellimuse esitamisega kinnitab klient, et on tutvunud ja nõustub käesolevate müügitingimustega.
Ettevõte jätab endale õiguse tellimust tühistada, kui sõnum kartulil ei vasta allpool toodud reeglitele.
Sõnumid Kartulitel
Ettevõte kirjutab kartulitele kliendi poolt valitud sõnumi. Sõnumi sisu ja võimaliku tõlgenduse eest vastutab täielikult paki tellija. Ettevõttel on õigus keelduda sõnumi kirjutamisest ja tellimuse täitmiseks, kui sõnumi sisu sisaldab:
- Vihkamist, vägivalda või diskrimineerimist õhutavat sisu.
- Isiklikke rünnakuid, laimu või solvangut.
Sõnumite Läbivaatamine ja Tellimuse Tagasilükkamine
Ettevõte vaatab kõik sõnumid enne saatmist üle ja jätab endale õiguse keelduda tellimusest, kui see rikub kasutustingimusi.
Kui tellimus lükatakse tagasi tingimuste rikkumise tõttu, ei tagastata makstud summat.
Ettevõttel on õigus blokeerida klient, kes korduvalt esitab tingimustega vastuolus olevaid tellimusi.
Vastutuse Piirang
Ettevõte ei vastuta klientide poolt sisestatud sõnumite tähenduse, konteksti ega võimalike tõlgenduste eest.
Kliendi vastutus on veenduda, et sõnum ei oleks paki saaja jaoks diskrimineerimist, viha, või vägivalda õhutav, ega sisalda isiklikke rünnakuid, laimu või solvanguid.
Anonüümsed saadetised
Ostjal on võimalik veebopoes saata pakk anonüümselt, kui ta ei soovi saajale oma nime avaldada. Vastasel korral lisatakse saadetisele ka paki tellija nimi.
Juhul, kui paki saaja teatab, et sõnum kartulil on käesolevaid tingimusi rikkunud, on Ettevõttel õigus paki saajale avaldada paki saatja identiteet, lahendamaks võimalikke konflikte Ettevõtte ja paki saaja vahel.
Tellimuse vormistamine
Kauba tellimiseks tuleb kliendil esmalt valida soovitud toode ja selle juurde kuuluvad lisad. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv kinkepaki kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda turvaliselt läbi järgnevate makseviiside:
- Eesti pangamaksed
- Visa/Mastercard kaardimaksed
- Apple Pay ja Google Pay
- Maksa hiljem lahendused
- Kniks kinkekaart
NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.
Makseid vahendab Maksekeskus AS. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Maksekeskus AS turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.
Veebipoe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.
Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.
Kohaletoimetamine
Kaupu saadetakse ainult Eesti Vabariiki.
Kauba kättesaamiseks on võimalik järele tulla ostu vormistamisel valitud Omniva pakiautomaati.
Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.
Saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 3 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest.
Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 30 kalendripäeva jooksul.
Taganemisõigus
Ostjal on õigus enne tellimuse tarneteenuse pakkujale üle andmist oma tellimus tühistada ja 5 tööpäeva jooksul raha tagasi saada. Kauba tagastamiseks tuleb esitada vabas vormis kauba ostmisest taganemise avaldus ning saata see e-posti aadressile info@kartulipakk.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest. Hiljem tehtud tühistamisi ei kompenseerita, tellijal on siis võimalus oma tellimusele ise järgi tulla.
14-päevase tagastamisõigusega toodete hulka kuuluvad kinkekarp, maiustused, ja kaardid. Teksti või pildiga kaunistatud kartulid kuuluvad eritellimusel toodetud kauba hulka ning nende tagastamise võimalus puudub.
14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.
Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv toode ei vasta tellitule (nt vale või defektiga toode).
Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.
Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.
Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
Pretensiooni esitamise õigus
Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest 1 aasta jooksul alates asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.
Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@kartulipakk.ee või helistada telefonil +372 5561 5175.
Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.
Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.
Otseturustus ja isikuandmete töötlemine
Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale Ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.
Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.
Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.
Tingimuste Muutmine
Ettevõttel on õigus tingimusi igal ajal muuta ja muudatused jõustuvad koheselt peale avaldamist veebilehel.
Jätkuv teenuse kasutamine pärast tingimuste muudatusi loetakse nõustumiseks uute tingimustega.
Vaidluste lahendamine
Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@kartulipakk.ee või helistada telefonil +372 5561 5175.
Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.